Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositorio.ugto.mx/handle/20.500.12059/13848
Título: Task-Based Language. Teaching in Action: Principles, Research Insights, and Horizons
Autor: García-Ponce, Edgar Emmanuell
ID del Autor: 023023
Resumen: This book offers an in-depth exploration of the use of commu- nicative tasks in language classrooms, drawing on the principles of Task-Based Language Teaching (TBLT). While grounded in TBLT, the primary focus of the book is on the implementation of tasks in classrooms, rather than on a comprehensive theoretical account of the communicative approach. It examines the use of tasks as pedagogical tools from cognitive, interactional, and in- structional perspectives, understanding the realities of language teaching and learning contexts.
Fecha de publicación: 25-nov-2025
Editorial: Universidad de Guanajuato
Licencia: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
URI: http://repositorio.ugto.mx/handle/20.500.12059/13848
Idioma: spa
Aparece en las colecciones:Programa Editorial Universitario. Libro Electrónico

Archivos en este ítem:
Archivo Descripción TamañoFormato 
Task-Based Language_electronico.pdf5.05 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.